Tillbaka från HalmiCon

Igår kom jag tillbaka från HalmiCon, det mysigaste konventet som finns :)
Det är bara mellan 50 och 100 pers som kommer så man får en viss gemensamhetskänsla.
Det har iaf varit väldigt trevligt att spela lite maffia och stryka omkring och träffa människor.

Jag har bestämt att jag skall ha Starship troopers maraton en kväll, får se när den blir av xD. Och på tal om film så var det asgött att komma hem till 5 nya filmer att hugga tänderna i 8D; Schindlers list, superhero movie, evan almighty, lucky number slevin och grindhouse/deathproof.

Det var allt för min del just nu, eftersom jag inte kommer på något att hate:a om nu :P
Nu skall jag återgå till attt spela Pandemic 2, www.onemorelevel.com/game/pandemic_2 - som går ut på att vara ett virus som skall sprida sig över hela världen och döda alla människor.. Väldigt trevligt måndags nöje med andra ord :D

Bye for now

Kommentarer
Postat av: Pyret

Men trevligt, välkommen till blogg världen :P Men då är ju Halmcon väldigt litet jag trodde dt var typ som Närcon eller nått iaf.. Men aja..

Du får skriva och berätta om evan almighty var bra sen? And Keep it up

2008-07-21 @ 14:16:54
URL: http://spegelfobi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0