Such a day, such a day

Hej hopp gummisnopp bloggen!

Igår var det riktigt trevligt! :D På förmiddagen så stack jag in till Borås och flummade på Navet. Min syrra jobbade, så jag gick gratis =D. Själva experimenten var väl okej, men det roligaste var att tjöta lite med syrran, Aron och Linus :)
Sen på vägen hem så fastnade jag, Aron och Linus på tåget hem. Satt fast typ 30 min preciiiiiiiiiiis innan Liseberg.. Väldigt störande -__-". Men å andra sidan är det alltid lika kul att höra när Aron och Linus pratar :P

Anyway, väl framme så mötte jag upp med Mårten. Vi stack till PC för vi ville ha öl, och jag mat. Så PC it was! Jag beställde en "kockens pasta", men pasta, kyckling, bacon och KRÄMIG sweetchilisås... mmmmm *dreggel*. Det och en stor stark gick på 100 pesetoz så det var najs :D. Vi satt och pratade ett tag och chillade, och innan vi drog oss så beställde jag en shot. Och kan ni gissa smaken? KARDEMUMMA! haha. Det var... speciellt. Gott, men speciellt. Kommer defenitivt beställa igen (när deras viol är slut).

Sen bar det hemmåt för att fixa inför slottskogskväll med Anneli och Rebecka (hans och hans kompis joinade senare oxå). Jag var duktig och tog med vattenpipa (som inte gick så bra eftersom slangen pajjat -_-"), filt, Kitron, cola och varma kläder. Vi hade det mys och chill och det var en allmänt värd dag :)


Nästa dag, dvs idag däremot. Usch, tråkigaste dagen i mitt liv. Det mest "spännande" som hänt var när jag följde med syrran till doktorn typ -__-".
Har försökt fixa på mitt rum men det har varit i stort sett omöjligt då en viss Annika Molin inbefunnit sig vid min dator och allmänt varit i vägen *grr*. Men men, lite närmare "fint" har man väl kommit.
Annars har inte mycket hänt, har snart varvat super mario på DS, har klarat sista bossen men inte fångat alla sjärnor, har försökt ge mig på Castlevania igen, men det laggar och buggar som vanligt och det resulterar bara i att jag blir sur. *suck*

Men men, nått skall dagen ändå ge. Vilket det gjorde, jag stack in till stan och fixade min maiden-biljett. 500 spänn pure love. Fan vad jag längtar till den.. Den är visserligen imorrn, men ändå :P. Maiden är så sjuuuuuuukt grymma live. Lätt ett av de bästa live banden ever. Och det bästa, dom kör hallowed be thy name som sista nummer! Jag kommer lätt gråta av lycka och skrika med som ett riktigt Tokio Hotel-fan xD. Men men, gillar man ett band gör man.

Sen får vi inte missa dagen hate! Denna dag går det till "vatten på flaska".
Jag vet att ni/du/whoever som läser detta tycker det är löjligt, men som den miljöpartist jag är har jag seriöst lust att slå ner folk som går och dricker ur sina "evian" flaskor. Alltså. DÖ! Fattar ni inte hur jävla långt en sådan flaska transporterats. 200 fucking mil!
Det är tur att inte någon i min närhet hade druckit Evian eller annan skit, jag hade seriöst slått dom :S.
Bubbelvatten kan jag förstå, om det är gjort i sverige. Hellst stenkulla (som för övrigt är godast anyway), men vichy, loka och ramlösa går bra oxå. Men våga inte komma med något annat. Men i bästa fall, ta det som fraktats kortast... KRANVATTEN. Så nu var det sagt.

Det var allt för nu, det kommer ett böligt inlägg imorrn kväll eller på söndag om konserten. Tills dess, ha det!

Kommentarer
Postat av: Pyret

Men lilla gubben, du är inte dysse barn så du får ju iaf stava rätt i din blogg och sen finns det ingenting som heter ''sjöta'' så i prottest läser jag inte längre än dit i detta blogg inlägget :P

2008-07-27 @ 16:07:45
URL: http://spegelfobi.blogg.se/
Postat av: Pyret

Men jag är dyssebarn så jag får stava fel :P

Men nu har jag i alla fall kunnat läsa igenom ditt inlägg, låter ju intressat det där med den tråkigaste dagen i ditt liv, men du kardemumma är INTE gott, det är bara så, det är INTE gott, okej? :)

2008-07-28 @ 17:33:41
URL: http://spegelfobi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0