Samma dag, andra tankar

Tjing tjong bloggen!
Sitter just nu och lyssnar på den härliga gamla Believe med Antiloop :D

Jag har nu kommit på dagens hate. Och det går på de äckla blaskorna som bara överdriver allting som händer i världen. Jag snackar om kvällstidningar så som; Expressen, GT och Aftonbladet. Det är så man vill kräkas bara man tänker på dom :S. Ta bara händelsen om Rainbow kraschen på liseberg. J-Ä-V-L-A-R vad dom myttar, okej att man som tidning vill krydda storyn lite för att sälja. Men HJÄLP. Dom enda skadorna var; shockskador, krockskador, EN bruten arm och gamlingen som fick en spricka i höften. Men dom överdrev så mycket att man lika gärna kunde skrivit att alla dog, inte bara på dom utan även RUNT OMKRING KRASCHEN! -_-"

Iaf, har sett Evan Almighty nu :)
Den var ganska bra. Inte lika bra som Bruce almighty, men det är inte så konstigt; 1. Det är Steve Carell och inte Jim Carrey och 2. Det är en 2:a och bygger inte på en ny idé. Men allt som allt var den värd att se. Fanns några roliga bitar ändå, men det sorgliga var att slutet (bloopers) var roligare än hela filmen :/. Men som sagt, sevärd film!

Anyways, dagarna tickar ner för maiden :)
Skall bli så jävla underbart att se dom på Ullevi igen <3

Bye

Kommentarer
Postat av: Pyret

Jag har för mig att dom sagt att någon dog, eller dt kanske var i täby eller kista ^o) hum.. jag är nog lite tankspridd these days men tack för film resensionen iaf :)

2008-07-22 @ 18:17:35
URL: http://spegelfobi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0