Iron Maiden 26/7-08.. Så jävla underbart

Hejsan bloggen!

Idag (eller i söndags om man skall vara noga :P) var jag på Iron Maiden. Detta var andra gången jag såg dom, och dom lever fortfarande upp till samma standard som för 3 år sedan. Att bara få vara en del av de 56 132 som kom, och sjunga med i låtar som "Fear of the dark", "run to the hills" (som i och för sig är lite tjatig) och "the trooper" det är kärlek.. Men att få lyssna på "Hallowed be thy name" som sista nummer igen.. Det går inte beskriva hur lycklig man blev. Det är minst 1'000'000 gånger bättre än hur ett Tokio Hotel fan skulle ha varit med en fika stund med Bill Kaulitz (Awkward I know the name). Slutsats för er som inte fattar: Det var en av de bästa konserterna i mitt liv :)

Och bonusen: Mattias Kling (Aftonbladets nöjesskribent) tyckte att Maiden var bättre på Ullevi än i Sthlm.. SCORE

Kommentarer
Postat av: Pyret

Men lilla gubben, jag tror du är lite små kär i Tokio Hotel, du skriver faktiskt om dom hela tiden både här och på bdb!? ;D Och du "run to the hills" är en klassiker så då kan den inte bli ut tjatad.. annars låter det jätte härligt ;D Konsärer är som fotbollsmatcher fast man vet att man är glad när man går därifrån :P

2008-07-29 @ 14:50:44
URL: http://spegelfobi.blogg.se/
Postat av: Pyret

Jo det är väll sant men du säjer att du hatar dom så mycket att man blir lite misstänksam på hur det ejentligen är :P Har själv fortfarande aldrig lyssnat på dom (sätt en musikvideo men kommer ej ihåg varken hur den såg ut eller lät). Ja du.. Asså jag kan ju skicka den på posten om du vill eller så tar jag ju sjävlklart med den på Lincon 09.. Den är möörk blå med grön luva och text, finns på min bdb den 19 maj 08 :P

2008-07-29 @ 18:14:30
URL: http://spegelfobi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0