17 Augusti

Jaa. Vad skall man säga. Igår var en spännande dag.... Not.
Fick mig ett litet anfall. Jag mår väl lite bättre idag. Men jag är fortfarande förvirrad, fortfarande.. Jag vet inte. Satt och försökte komma på ett ord. Det finns nog inte. Skit samma.

Som sagt, en ny dag nu. Skall bli spännande att se vad som händer härnäst. Skall iaf antagligen klippas idag. Hej då långa hår, hej 2-5 cm korta hår. Får se vad min moster hittar på.

Sitter och lyssnar på Manson igen, han är bäst <3
Fitta att jag missar honom när jag är i England.. Aja, sånt som händer.

Opepp.. Det var ordet jag letade efter förut. Jag är fortfarande förvirrad och allmänt opepp så vissa saker. Finns väl några saker kvar i Sverige som är pepp på, men jag vill bara åka över till England nu. Slippa all skit som alltid händer här. Jag pallar inte mer sånt, jag behöver växa som människa och jag känner att det här är inte rätt plats att göra det. Men England är det, jag känner det på mig. Jag kommer åka som en Tobias, men komma tillbaka som en mer vuxen Tobias. Lite läskigt känns det, för jag vet inte ens hur jag kommer vara i slutändan när jag växer upp. Men bra blir det väl, jag kommer ändå vara med min sjuka moster (båda älskar Family Guy, jag behöver inte säga mer tror jag)

Men som sagt, opepp på saker i Sverige. Aja, skall bli skönt att bara ta sina saker och dra. Jag kommer sakna ihjäl mig på vissa människor. Men de flesta av er kommer förhoppningsvis och hälsar på <3
Men skall bli skönt att slippa skiten man har här i Sverige, ladda batterierna som en bartender/kassör. Tjäna lite pengar till studierna så man kan bli speldesigner på riktigt oxå.

Aja, som sagt får vi se vad som händer här i dagarna innan jag drar. Ha det gött så länge eller nått

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0