12 Augusti

Ja nu satt man här igen :)
Var ett tag sedan nu xD
Men men, var på bröllop i helgen. Det var lätt det bästa bröllopet jag var på! Om/när jag gifter mig skall det lätt bli så :D. För det första var det bara en timma i kyrkan! Ashärligt, jag hann knappt bli uttråkad ^^
Sen bar det av åt festen som var mycket trevlig, alla talen var verkligen roliga :P. Till och med bröllopsparet hade ett kul tal!
Jag hann att spexa lite oxå, för i bröllopsparets tal så var det lite teater. Jag fick rollen som brudgummen (Y) HELL YEAH. Efter det fick jag massa beröm för att jag var en bra skådespelare :P haha. Men men, mot slutet av kvällen gick dansgolvet igång. Var tyvätt bara massa tråkmusik, but who cares?! :P Det var kul att dansa lite ^^.
Jag fick även två rykten om mig under kvällen :P, jag hade glömt mina finskor så jag hade på mig mina skotskrutiga converse till kavajen, jag trodde det skulle bli flopp. Men det var många som pratade om mig och sa att det var coolt ^^. Andra ryktet var att "det här måste vara ett lyckat bröllop. Till och med Tobias dansar" :P det var kul.

Iaf, nog om det. Har vart lite instäng sedan jag kom hem, spenderade hela gårdagen åt att fixa med resan. Ringa banken, ringa vårdcentralen och massa annat vuxet. Vill komma ut lite nu, men mobielen är gay och kan inte skicka (kanske inte ens ta emot, vet inte än) sms. Jävla fitt 3. Jag hatar dom av hela mitt hjärta. Så dagens diss blir lite inbakad, men går som sagt till 3. Orkar inte dra upp min historia med 3. Men jag kan säga så här mycket, jag skulle inte skaffa det även om det var gratis att ha, graits att ringa och gratis att smsa för all framtid... Hmm. nått mer..

Nää, kommer inte på något mer iaf. Sitter och lyssnar på Dir en Grey och minns :)
Skall försöka få tag på någon/några att kanske gå på kalaset på eller nått ^^

Ha det så gött!

Kommentarer
Postat av: Pyret

Vilka var det som gifte sig då? Känns som du utelämnade det mäst vesentliga :P

2008-08-14 @ 15:41:02
URL: http://spegelfobi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0